Na początku współpracy prosimy wszystkich naszych partnerów (Blogerów) o wpięcie kodu statystyk Google Analytics lub udostępnienie nam danych dotyczących ruchu na blogu, pochodzących z tego narzędzia. Musimy bowiem ujednolicić sposób weryfikacji danych o ilości odsłon i użytkowników, aby te dane przestawiać Reklamodawcom.
Google Analytics to podstawowe narzędzie analizy statystyk na blogach i w pozostałych witrynach internetowych. Dostarcza takich danych jak:
- ilość sesji
- ilość unikalnych użytkowników (UU)
- ilość odsłon (PV)
- średnia ilość stron przypadających na jedną sesję
- współczynnik odrzuceń
Dane z pozostałych narzędzi mierzących statystyki mogą się znacznie różnić od danych z Google Analytics, oraz nie posiadać niektórych składników (np unikalnych użytkowników. Dlatego aby ujednolicić dane dotyczące wielkości blogów przygotowywane w oferta dla Klientów BLOGmedia, zawsze posługujemy się statystykami z Google Analytics. Jeśli jeszcze nie korzystasz z tego narzędzia, w poniższej instrukcji podpowiadamy Ci jak to zrobić:
INSTRUKCJA WPIĘCIA KODU GOOGLE ANALYTICS
Join Discussion
3 Komentarzy
Witam, osobiście całkowicie zgadzam się z Twoim tekstem !
Czy jest możliwość podjęcia współpracy ? Jestem bardzo zainteresowana 😊
Hej, osobiście zupełnie zgadzam się z Twoim wpisem !
Możliwość komentowania jest wyłączona.