Dla marki Grohe Polska realizowaliśmy kampanię promującą nowe rozwiązanie do każdego domu – Grohe Blue Home. Kampania realizowana była w październiku 2017, a jej celem była prezentacja nowości oraz dotarcie do osób dla których ważna jest jakość wody i wygoda posiadania wody gazowanej prosto z kranu we własnym domu.
Podsumowanie kampanii:
- w ramach kampanii 8 uczestniczących w niej blogerek uczestniczyło w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Grzegorza Łapanowskiego. Warsztaty związane były z niemarnowaniem jedzenia oraz wody. Były także czasem kiedy każda z uczestniczących w kampanii osób mogła zapoznać się z nowym produktem Grohe i wypróbować go.
- Łączna liczba wyświetleń wpisów na blogach (wg Adserwera BLOGmedia) to 7 695 tysięcy PV
- Liczba odbiorców Facebook wyniosła 84 806 tysięcy
- Na profilach Instagram zdjęcia i relacje Insta Stories zostały wyświetlone minimum 36 486 tysięcy razy
- Posty na blogu wygenerowały 435 przekierowań na strony marki GROHE
- W kampanii brały udział blogerki: http://www.mamalla.pl/ https://madameedith.com/ https://www.eksperymentalnie.com/ http://www.moaa.pl/ http://www.olomanolo.pl/ http://nietylkopasta.pl/ http://www.kuchniabazylii.pl/ http://smakuje.blox.pl/html