I edycja Meet Beauty 2015

I edycja Meet Beauty 2015

24 października 2015 odbyła się pierwsza w Polsce i największa konferencja konferencja dla blogerów i vlogerów urodowych. Uczestniczyło w niej 250 największych twórców z tej kategorii tematycznej, a czas ten był nie tylko okazją do wzajemnego spotkania, a przede wszystkim poświęcony został na zdobycie wiedzy związanej z blogowaniem oraz spotkanie z markami obecnymi podczas konferencji.

meetbeauty-cz1-1

meetbeauty-cz1-23

meetbeauty-cz1-26

meetbeauty-cz1-41

meetbeauty-cz1-48

meetbeauty-cz1-49

meetbeauty-cz1-53

meetbeauty-cz1-54

meetbeauty-cz1-57

meetbeauty-cz1-60

meetbeauty-cz1-75

meetbeauty-cz1-94

meetbeauty-cz1-95

meetbeauty-cz1-142

meetbeauty-cz1-132

meetbeauty-cz1-155

meetbeauty-cz1-165

meetbeauty-cz1-190

 

Harmonogram konferencji został podzielony na dwa główne bloki:

– panel wiedzowy

– warsztaty prowadzone przez marki

 

Panel wiedzowy został poświęcony ogólnym zagadnieniom związanym z prowadzeniem bloga i vloga takim jak: tworzenie zdjęć, identyfikacja wizualna bloga, obsługa narzędzia Google Analytics, SEO czy media społecznościowe. Wykłady dla uczestników przygotowali m.in. Paweł Opydo, Anna Pytkowska, Tomasz Stopka, Karolina Krysztofiak, Olga Kulik.

W czasie trwania części wiedzowej równolegle odbywały się warsztaty tematyczne takie jak:

– warsztaty paznokciowe przygotowane przez markę NeoNail

– warsztaty włosowe przygotowane przez markę Remington

– warsztaty makijażowe przygotowane przez markę Pierre Rene

– warsztaty fotograficzne przygotowane przez markę Olympus.

Zapisy na wszystkie warsztaty zostały przeprowadzone na 3 tygodnie przed konferencją. Każdy z uczestników mógł indywidualnie przygotować swój harmonogram dnia w oparciu o zainteresowania.

 

Dodatkowo podczas całego dnia na uczestników czekały stoiska wszystkich marek. Na stoiskach były obecne także marki takie jak Laboratorium Pilomax i Golden Rose. Pierwsza z wymienionych marek przygotowała dla wszystkich badania trychologiczne skóry głowy, po przeprowadzeniu których dobierano odpowiednie kosmetyki pielęgnacji włosów z gamy Pilomax. Marka Golden Rose przygotowała wiele niespodzianek. Na jej stoisku można było skorzystać z profesjonalnych porad makijażystki oraz wykonać manicure. Dodatkowo każda z uczestniczek otrzymywała wybrane przez siebie kosmetyki do testowania.

 

Na koniec wydarzenia każdy z uczestników otrzymał torbę pełną niespodzianek, w której pojawiły się produkty do testów od partnerów konferencji, firm:

– Henkel – Fa, Gliss Kur, Got2b, Syoss

– Diamond Cosmetics – Semilac

– Drogerie Natura – kosmetyki Kobo

– NeoNail

Podczas całej konferencji czas umilało nam Radio Kolor 103 FM oraz marka Karmi, której napoje mogliśmy kosztować przez całą konferencję.

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom, firmom partnerskim oraz mediom obecnym na konferencji. To był dla Wszystkich dzień pełen wrażeń, uśmiechu i pozytywnej energii. Na kolejną edycję zapraszamy również do Warszawy już na wiosnę 2016. Planujemy jeszcze więcej niespodzianek i inspiracji.

img_6875-copy

img_7090-copy

img_7119-copy

img_7493-copy

img_7546-copy

img_7661-copy

img_7748-copy

img_7834-copy

img_7870-copy

img_7985-copy

img_8157-copy
.

II edycja Meet Beauty 2016 Startuje nowy serwis zBLOGowani.pl - agregat blogów i vlogów