Dla marki Dax Cosmetics realizowaliśmy kampanię samplingową w terminie 9.05.- 12.07.2016 r. Przedmiotem kampanii była wysyłka 50 paczek składających się z 15 kosmetyków do blogerek z kategorii uroda i lifestyle.
Podsumowanie kampanii:
- powstało 265 wpisów na blogach, czyli średnio 5 wpisów na każdym z blogów
- 86 posty na Facebooku
- 86 postów na Instagramie
Wpisy zyskały 3472 komentarze czytelników, a zaangażowanie w mediach społecznościowych wyniosło:
- Facebook: 56 komentarzy, 392 polubień
- Instagram: 186 komentarzy, 7312 polubień
W kampanii zanalizowaliśmy dodatkowo: zainteresowanie poszczególnymi kosmetykami, sentyment wypowiedzi dla każdego z kosmetyków osobno, wraz z sentymentem komentarzy pod wpisem.
Estymowany zasięg kampanii:
- 69 000 UU
- 120 000 PV
Join Discussion
1 Komentarz
DAX Cosmetics, jedna z czolowych firm kosmetycznych na polskim rynku, ma juz ponad 30 lat doswiadczenia w produkcji kosmetykow.
Możliwość komentowania jest wyłączona.