Zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy z BLOGmedia w zakresie emisji banerów reklamowych? Dziś rozwikłamy podstawowe skróty których używamy przy kampaniach display: CPC, CPM, FF.
Są to skróty od standardowych form rozliczeniowych stosowanych w marketingu internetowym (używane przez klientów, domy mediowe i agencje reklamowe w mediaplanach).
CPM (ang. Cost per mille) to rozliczenia za 1000 odsłon banera reklamowego.
CPC (ang. Cost per click) to rozliczenia za kliknięcie w baner reklamowy.
FF (ang. Flat fee) to rozliczenie za stałą obecność banera na stronie (np. 1 miesiąc, 2 tygodnie).
W sieci reklamowej BLOGmedia realizujemy kampanie we wszystkich trzech modelach rozliczeń. Aby zmaksymalizować miesięczne zarobki rekomendujemy aby na Twoim blogu emitowały się wszystkie dostępne kampanie. Dzięki temu najlepiej wykorzystamy potencjał Twoich miejsc reklamowych.
Join Discussion
3 Komentarzy
Z chęcią podejmę się współpracy.
Witam, nazywam się Sergiej Szewczuk prowadzę dwa bloga na IG: lifestyle – shevchuk_go i food – shevchuk_food. Zapraszam do współpracy. Pozdrawiam ❤️
Jestem zainteresowana
Możliwość komentowania jest wyłączona.